دانلود بازی ماجرایی Don’t Die Minerva نسخه Early Access
دی ۲۲, ۱۳۹۸
دانلود بازی Ghost Town Mine Ride and Shooting Gallery
دی ۲۲, ۱۳۹۸

مایکروسافت به‌دنبال ساخت جهان‌ها و شخصیت‌هایی مانند Lord of the Rings و عناوین مارول است

هر پلتفرم در صنعت بازی‌ها می‌تواند دنیای به‌خصوصی باشد که عناصر آن از قهرمانان، شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف تشکیل شده است. به‌نوعی می‌توان گفت شما با برگزیدن هر پلتفرم درواقع انتخاب می‌کنید پا به کدام دنیا بگذارید و اجازه دهید کدام‌یک از آن‌ها شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

خوش‌بختانه پلی‌استیشن، اکس‌باکس، نینتندو و رایانه‌های شخصی به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم‌های صنعت بازی‌های ویدئویی دارای جهان‌هایی هستند که به‌اندازه‌ی کافی غنی و پرداخت شده بوده و هرکدام یک قشر به‌خصوص از جامعه‌ی از بازی‌بازان را به خود جذب می‌کند. به‌تازگی مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای اکس‌باکس در مایکروسافت، در مصاحبه با وب‌سایت MCVUK در همین رابطه صحبت‌هایی به میان آورده و گفته است قصد دارد دنیای پلتفرم اکس‌باکس را با بازی‌هایی مشابه عناوین مارول (Marvel) و Lord of the Rings گسترش دهد:

باید مطمئمن شویم کیفیت محصولاتمان را بالا نگه داشته‌ایم و بازی‌هایی تولید می‌کنیم که هم بتوان به آن‌ها افتخار کرد و هم بازی‌بازان نیز به آن‌ها به‌عنوان عناوین انحصاری اکس‌باکس افتخار کنند.

و در آخر ما نیاز داریم به ساخت شخصیت‌ها، داستان‌ها و دنیاهایی که می‌توانند فراتر از نسل‌ها، دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها باشند ادامه دهیم. می‌دانید، اگر شما به امثال شخصیت‌های مارول و Lord of the Rings نگاه کنید، زمانی که شخصیت‌های مارول برای اولین بار در دهه‌ی ۱۹۶۰ خلق شدند، متوجه می‌شوید آن زمان هیچ‌کس نمی‌دانست بعدها قرار است چیزی به نام نتفلیکس (Netflix) به‌وجود آید.

فکر می‌کنم ما خوش‌شانس هستیم که جهان‌هایی مانند Halo در اختیار داریم؛ جهان‌هایی که شخصیت‌های آن می‌توانند سریال‌های تلویزیونی، کتاب‌های مصور و هرنوع بازی را پوشش دهند. [همین‌طور] چیزهایی مانند Minecraft که برروی ۲۳ پلتفرم مختلف منتشر شده است و در مدارس از آن استفاده می‌شود. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که تمرکز خود را برای تولید چنین محتویاتِ ماندگاری حفظ کنیم. و فکر می‌کنم اگر این کار را انجام دهیم، باقی موارد خودشان درست می‌شوند.

سخنان بوتی امیدوارکننده به‌نظر می‌رسند اما نباید فراموش کرد مواردی مانند Halo و Minecraft توسط مایکروسافت خلق نشده‌اند بلکه این شرکت با خرید حق امتیاز و پشتیبانی از توسعه‌دهندگان آن‌ها توانسته است به گسترش جهان‌هایی فراموش نشدنی کمک کند. با درنظر گرفتن چنین نکته‌ای و باتوجه به خرید چندین استودیوی جدید جهت پشتیبانی از اکس‌باکس سری اکس، انتظار می‌رود این‌بار مایکروسافت پا را فراتر گذاشته و خود دنیاهای اینچنین خلاقانه و موفقی بسازد.

هر پلتفرم در صنعت بازی‌ها می‌تواند دنیای به‌خصوصی باشد که عناصر آن از قهرمانان، شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف تشکیل شده است. به‌نوعی می‌توان گفت شما با برگزیدن هر پلتفرم درواقع انتخاب می‌کنید پا به کدام دنیا بگذارید و اجازه دهید کدام‌یک از آن‌ها شما را تحت تاثیر قرار دهد.

خوش‌بختانه پلی‌استیشن، اکس‌باکس، نینتندو و رایانه‌های شخصی به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم‌های صنعت بازی‌های ویدئویی دارای جهان‌هایی هستند که به‌اندازه‌ی کافی غنی و پرداخت شده بوده و هرکدام یک قشر به‌خصوص از جامعه‌ی از بازی‌بازان را به خود جذب می‌کند. به‌تازگی مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای اکس‌باکس در مایکروسافت، در مصاحبه با وب‌سایت MCVUK در همین رابطه صحبت‌هایی به میان آورده و گفته است قصد دارد دنیای پلتفرم اکس‌باکس را با بازی‌هایی مشابه عناوین مارول (Marvel) و Lord of the Rings گسترش دهد:

باید مطمئمن شویم کیفیت محصولاتمان را بالا نگه داشته‌ایم و بازی‌هایی تولید می‌کنیم که هم بتوان به آن‌ها افتخار کرد و هم بازی‌بازان نیز به آن‌ها به‌عنوان عناوین انحصاری اکس‌باکس افتخار کنند.

و در آخر ما نیاز داریم به ساخت شخصیت‌ها، داستان‌ها و دنیاهایی که می‌توانند فراتر از نسل‌ها، دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها باشند ادامه دهیم. می‌دانید، اگر شما به امثال شخصیت‌های مارول و Lord of the Rings نگاه کنید، زمانی که شخصیت‌های مارول برای اولین بار در دهه‌ی ۱۹۶۰ خلق شدند، متوجه می‌شوید آن زمان هیچ‌کس نمی‌دانست بعدها قرار است چیزی به نام نتفلیکس (Netflix) به‌وجود آید.

فکر می‌کنم ما خوش‌شانس هستیم که جهان‌هایی مانند Halo در اختیار داریم؛ جهان‌هایی که شخصیت‌های آن می‌توانند سریال‌های تلویزیونی، کتاب‌های مصور و هرنوع بازی را پوشش دهند. [همین‌طور] چیزهایی مانند Minecraft که برروی ۲۳ پلتفرم مختلف منتشر شده است و در مدارس از آن استفاده می‌شود. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که تمرکز خود را برای تولید چنین محتویاتِ ماندگاری حفظ کنیم. و فکر می‌کنم اگر این کار را انجام دهیم، باقی موارد خودشان درست می‌شوند.

سخنان بوتی امیدوارکننده به‌نظر می‌رسند اما نباید فراموش کرد مواردی مانند Halo و Minecraft توسط مایکروسافت خلق نشده‌اند بلکه این شرکت با خرید حق امتیاز و پشتیبانی از توسعه‌دهندگان آن‌ها توانسته است به گسترش جهان‌هایی فراموش نشدنی کمک کند. با درنظر گرفتن چنین نکته‌ای و باتوجه به خرید چندین استودیوی جدید جهت پشتیبانی از اکس‌باکس سری اکس، انتظار می‌رود این‌بار مایکروسافت پا را فراتر گذاشته و خود دنیاهای اینچنین خلاقانه و موفقی بسازد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

شروع تماس
تماس با ما
سلام
چطور می توانم کمکتون کنم؟