معرفی بازی battlefield 1

بازی battlefield 1 در اکتبر سال 2016 توسط شرکت electronic arts برای پلتفرم های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی را گیمر ها می توانند مد های تک نفره و چند نفره بازی کنند. این بازی از موتور بازیسازی جدید forstbite استفاده می کند به همین سبب از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است.

این بازی یکی از بازی های معروف در دنیای گیم به حساب می آید که هر ساله استقبال خوبی از سری نسخه های جدید آن گیمر ها می کنند. شرکت ea dice تغییرات فراوانی در بازی ایجاد کرده از جمله افزایش روند بازی، ایتم های کلاسیک، نقشه ها، تاکید بیشتر بر روی کار های تیمی و … در این بازی علاوه بر انواع وسایل نقلیه اسب های سریع و چابکی نیز اضافه شده که می تواند به بازی هیجان بیشتری می بخشد.

گیمر می تواند از روی اسب نشانه بگیرد تیر اندازی کند، با شمشیرش سرباز های پیاده را از بین ببرد و هیجان بازی زمانی افزایش پیدا می کند که اسب از دستورش برای رفتن به راه های صعب العبور یا پریدن از روی موانع سرپیچی می کند که این کار گیمر را تبدیل به هدفی آسان برای دشمنان می سازد و این امر به معنی این است که گیمر هنگام اسب سواری باید توجه خود را به ابعاد مختلفی از سایت جلب کند.

در این بازی نبرد های تن به تن نیز بهبود یافته اند و همه چیر به کشتن حریف با خنجر ختم نمی شود بلکه برای کشتن دشمن در نبرد تن به تن می توان از سر نیزه، خنجر، گرز و هر چیزی که بتواند حریف را از پای در آورد استفاده کرد که همه ی این ها در یک فهرست به نام فهرست سلاح های سرد جم شده اند.

برای اولین بار گیمر می تواند کارکتر خود را هنگام ورود به ماشین، تانک ها و یا تعویض صندلی هوا پیما ببیند و یا هنگام حمله دشمن به بعضی از این وسایل پناه ببرد به عنوان مثال هنگام حمله به سمت تانک فرار کند و در تانک مخفی شود اما امکان دارد که گیمر در نزدیکی تانک کشته شود و این همان چالشی است که شرکت سازنده تلاش می کند تا گیمر این هیجان و عصبانیت را احساس کند.

در بازی battlefield 1 گیمر به جنگ های هوایی نیز باید بپردازد که از بخش های هیجان انگیز و به عنوان جنگ های دشوار به حساب می آیند. هر لحظه امکان دارد که هواپیمای بازیکن مورد اصابت موشک های هواپیما هایی دشمن واقع شود و سقوط کند.

گیمر در این بازی نقش یکی از یاران بادیه نشین قبایل عرب را نیز دارد که در جنگ با توپ خانه مجهز عثمانی است و گیمر باید کنار رئیسان قبایل عرب راهی برای مقابله با تجهیزات عثمانی پیدا کند.

امپراتوری بریتانیا در نظر دارد با انجام یک حمله‌ی دریایی غافل‌گیر کننده به کشور عثمانی، یک جبهه‌ی جدید در جنگ باز کند. کشتی‌ ها با بیش از نیم ‌میلیون نفر برای Gallipoli Landings موسوم به D-Day در جنگ جهانی اول آماده می ‌شوند.

گیمر به عنوان یک دونده‌ی Anzac شاهد بمباران ‌های وسیع و پیاده شدن در ساحل خواهد بود و هم ‌چنین وظیفه تحویل پیام ‌های فوری مرگ و زندگی را در خطوط نبرد بر عهده دارد. در این قسمت گیمر در نقش یک دونده Anzac خواهد بود که زیر دست جدید فرمانده Frederick Bishop است.

در نهایت می توان گفت که بازی بتلفیلد 1 یک بازی گرافیکی و قشنگ تر از نسخه های قبلی خود شده و تغییر و تحولات بسیاری نسبت به نسخه های قبلی خود کرده که گیمر می تواند با بازی کردن نهایت لذت و هیجان را ببرد.