باندای نامکو (Bandai Namco) در صفحه رسمی بازی Elden Ring اعلام کرد که این عنوان پس از عرضه، بهروزرسانیای به منظور اضافه کردن قابلیت ری تریسینگ دریافت میکند.
با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی باندای نامکو بازی مورد انتظار Elden Ring که توسط فرام سافتور (From Software) در دست ساخت قرار دارد، پس از عرضه یک بهروزرسان ری تریسینگ (رهگیری پرتو) برای پلتفرمهای نسل بعدی دریافت خواهد کرد.
در کنار تایید پشتیبانی از ری تریسینگ در بازهای پس از لانچ، جزئیاتی از کیفیت اجرایی Elden Ring روی پلتفرمهای مختلف دریافت کردیم:
ایکس باکس سری ایکس: رزولوشن 3840x2160P (4K) و نرخ فریم 60 + HDR (پس از عرضه بازی قابلیت ری تریسینگ اضافه خواهد شد)
ایکس باکس سری اس: رزولوشن 2560x1440P و نرخ فریم 60 + HDR (از ری تریسینگ پشتیبانی نخواهد شد)
ایکس باکس وان ایکس: رزولوشن 3840x2160P (4K) و نرخ فریم 30 + HDR (از ری ترسینگ پشتیبانی نخواهد شد)
ایکس باکس وان و وان اس: رزولوشن 1600x900P و نرخ فریم 30 (از ری تریسینگ پشتیبانی نخواهد شد)
پلی استیشن ۵: رزولوشن 3840x2160P (4K) و نرخ فریم 60 + HDR (پس از عرضه بازی قابلیت ری تریسینگ اضافه خواهد شد)
پلی استیشن ۴ پرو: رزولوشن 3200x1800P و نرخ فریم 30 + HDR (از ری تریسینگ پشتیبانی نخواهد شد)
پلی استیشن ۴: رزولوشن 1920x1080P و نرخ فریم 30 + HDR (از ری تریسینگ پشتیبانی نخواهد شد)
در قسمت توضیحات اعلام شده است که رزولوشن 4K روی تمامی پلتفرمها از طریق تکنیک چکربورد (Checkerboard) به دست آمده است. از طرفی دقت داشته باشید که غنای پوشش گیاهی و آبجکتهای مخلتف در دنیای بازی بسته به پلتفرمهای مختلف متفاوت خواهد بود.
مدتی پیش تریلری 19 دقیقهای از گیمپلی بازی Elden Ring به اشتراک گذاشته شد و بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد.
بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (۲۵ فوریهی ۲۰۲۲) عرضه خواهد شد. کنسولهای ایکسباکس سری ایکس/سری اس، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی، به عنوان پلتفرمهای مقصد این بازی اعلام شدهاند.