شرکت انویدیا (NVIDIA) سه عکس رسمی از نسخهی رایانههای شخصی بازی Death Stranding را که در آن قابلیت Deep Learning Super-Samample 2.0 فعال شده به اشتراک گذاشت.
بازی Death Stranding در حال حاضر دارای اعتبار خیره کنندهای در زمینه گرافیکی است، اما قابلیت DLSS 2.0 کمک میکند تا تجربهی این عنوان در پلتفرم رایانههای شخصی بسیار خاص باشد. عملکرد DLSS 2.0 در Death Stranding به مخاطبان این امکان را میدهد تا با افزایش تنظیمات گرافیکی و وضوح تصویر، چشم انداز بیشتری را برای بازی در اختیار داشته باشند. مطابق با انتشار بیانیه مطبوعاتی که توسط وب سایت آمریکای لاتین PCMRACE منتشر شد، نسخهی رایانههای شخصی عنوان Death Stranding اثر بعدی برای پشتیبانی از تکنیک Deep Learning Super-Samample 2.0 انویدیا خواهد بود. از میان نکات برجسته میتوان به بازی Death Stranding که عنوانی را نشان میدهد که آیندهای تلخ پساآخرالزمانی را طراحی میکند ، که توسط خالق متال گیر (Metal Gear) یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) ابداع شده است. این بازی جامعهای را نشان میدهد که به دنبال بازیابی مجدد است و در کنار عملکرد خیره کننده بازیگرانی مانند نورمن ریدوس (Norman Reedus)، به لطف فناوری DLSS 2.0، میتواند از مناظر حتی زیباتر در رایانههای شخصی نیز لذت ببرید. بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی سرانجام میتوانند از این اثر تحسین شده را با بهره گیری از قدرت پردازندههای انویدیا برای اجرای بر روی ۶۰ فریم لذت ببرند. نسخه رایانههای شخصی نیز برای بهبود کیفیت گرافیکی و ارائهی فریمهای بیشتر در هر ثانیه با DLSS سازگار است و همچنین بازی را در صفحههای فوق العاده گسترده به همراه حالت عکاسی (Photo Mode)، ارائه میدهد.
همچنین یک موضوع بسیار جالب در مورد Death Stranding این است که مبتنی بر موتور دسیما (Decima) ساخته شده، همان موتور گرافیکی استفاده شده توسطگوئریلا گیمز (Guerrilla Games) برای بازی Horizon Zero Dawn که قرار است آن هم بهزودی برای رایانههای شخصی منتشر شود. بهنظر میرسد که سونی در انتشار نسخهی رایانههای شخصی بازی Horizon Zero Dawn با شرکت ایامدی(AMD) همکاری کرده است. بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که ما در آن بازی DLSS 2.0 را نیز ببینیم. در مورد بازی Death Stranding مخصوص پلتفرم رایانههای شخصی،وب سایت ژاپنی GameSpark اخیراً مصاحبه ای کوتاه با توسعه دهندگان این عنوان یعنی یوکیئو ساکاموتو (Ukio Sakamoto) و آکسیوشی سایتو (Akiyoshi Saito) انجام داده است، که تأیید میکند از طریق ویژگیهای آنلاین، بازی هیچ تعاملی با بازیبازان نسخهی پلیاستیشن ۴ وجود نخواهد داشت. در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده که در آنها از تکنولوژی DLSS 2.0 رونمایی شده را مشاهده نمایید.
نسخه رایانههای شخصی بازی Death Stranding در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۹ (۱۴ جولای ۲۰۲۰) در دسترس قرار خواهد گرفت.