استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) دقایقی پیش اعلام کرد که با بهرهگیری از آنریل انجین 5، مراحل توسعه بازی جدیدی از سری Tomb Raider آغاز شده است.
مدیر پروژۀ فرنچایز Tomb Raider، دالاس دیکینسون (Dallas Dickinson)، در جریان رویداد State of Unreal حول این موضوع گفت:
کریستال داینامیکس بخشی از لانچ آنریل انجین 5 است و به این موضوع افتخار میکند. انجین جدید، باعث میشود تا به تجربهای سطح بالاتر از روایت و گیمپلی دست پیدا کنیم. به دنبال همین موضوع، بسیار مفتخر هستیم تا اعلام کنیم، با استفاده از موتورگرافیکی آنریل انجین 5، پروسه ساخت بازی بعدی از سری Tomb Raider آغاز شده است.
هدف اصلی ما این است که مرزهای کیفیت بصری را فراتر ببریم و یک اکشن ماجراجویی سینماتیک باکیفیت را ارائه دهیم.
اطلاعات بیشتری از این پروژه در دست نیست.