دانلود بازی ماجرایی Don’t Die Minerva نسخه Early Access
دی ۲۲, ۱۳۹۸
دانلود بازی Ghost Town Mine Ride and Shooting Gallery
دی ۲۲, ۱۳۹۸

ویکتور پدرنو: کنسول‌های نسل بعد تا چهار برابر قوی‌تر از پلی‌استیشن ۴ خواهند بود

ویکتور پدرنو (Victor Pedreño) که یکی از طراحان بازی Sword of the Necromancer است، می‌گوید با توجه به اطلاعات منتشر شده کنسول‌های نسل بعد سه الی چهار برابر قوی‌تر از کنسولی مانند پلی‌استیشن ۴ خواهند بود.

با وجود اینکه سخت‌افزار دو کنسول نسل آینده‌ی مایکروسافت و سونی تماما مشخص نشده، اما برخی اطلاعات کارآمد و جالب از آن‌ها در دسترس است. به عنوان مثال هر دو کنسول از حافظه‌ی SSD استفاده می‌کنند که بسیار سریع‌تر است و هر دو کنسول پردازنده‌ی AMD Zen 2 را به عنوان پردازنده‌ی اصلی‌شان انتخاب کرده‌اند. در حالی که بسیاری از توسعه‌دهندگان دنیای بازی‌های ویدئویی از این تغییرات خوشحال هستند، ویکتور پدرنو معتقد است چنین مواردی روی بازی‌سازانی مانند او تاثیر نمی‌گذارد. پدرنو در مصاحبه‌ای که اخیرا با وبسایت GamingBolt انجام داد در این باره گفت:

برای ما بازی‌سازانی که بازی‌های مستقل، دو بعدی و نه چندان عظیمی می‌سازیم، این تغییرات چندان مهم و تاثیرگذار نخواهند بود. حتی می‌توانم بگویم من و امثال من با کنسول‌های نسل فعلی راحت‌تر هستیم. با این حال، از قدرت بیشتر کنسول‌ها استقبال می‌کنیم.

پدرنو در این مصاحبه در مورد حافظه‌ی GDDR6 استفاده شده در اکس‌باکس سری اکس نیز صحبت کرد و آن را قطعه‌ای کارآمد در زمینه‌ی تسریع بازی‌ها دانست. هر چند پدرنو می‌گوید بازی‌بازان برخلاف نسل هفتم و هشتم، نباید انتظار جهشی عظیم را در زمینه‌ی بصری بازی‌ها داشته باشند. او گفت:

ما الان در دوره‌ای هستیم که تغییرات گرافیکی چندان چشم‌گیر و قابل تشخیص نیستند. به عنوان مثال جهشی که از پلی‌استیشن ۲ به پلی‌استیشن ۳ وجود داشت، عمیقا شگفت‌انگیز و بزرگ بود. فکر کنم بهبودهای نسل بعد در زمینه‌ی طراحی و عملکرد باشد و نه بالاتر بردن هر چه بیشتر کیفیت بافت‌های بازی.

بازی Sword of the Necromancer یک بازی دو بعدی ماجراجویی و هک‌اند‌اسلش است که در سال جاری برای کنسول نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ویکتور پدرنو (Victor Pedreño) که یکی از طراحان بازی Sword of the Necromancer است، می‌گوید با توجه به اطلاعات منتشر شده کنسول‌های نسل بعد سه الی چهار برابر قوی‌تر از کنسولی مانند پلی‌استیشن ۴ خواهند بود.

با وجود اینکه سخت‌افزار دو کنسول نسل آینده‌ی مایکروسافت و سونی تماما مشخص نشده، اما برخی اطلاعات کارآمد و جالب از آن‌ها در دسترس است. به عنوان مثال هر دو کنسول از حافظه‌ی SSD استفاده می‌کنند که بسیار سریع‌تر است و هر دو کنسول پردازنده‌ی AMD Zen 2 را به عنوان پردازنده‌ی اصلی‌شان انتخاب کرده‌اند. در حالی که بسیاری از توسعه‌دهندگان دنیای بازی‌های ویدئویی از این تغییرات خوشحال هستند، ویکتور پدرنو معتقد است چنین مواردی روی بازی‌سازانی مانند او تاثیر نمی‌گذارد. پدرنو در مصاحبه‌ای که اخیرا با وبسایت GamingBolt انجام داد در این باره گفت:

برای ما بازی‌سازانی که بازی‌های مستقل، دو بعدی و نه چندان عظیمی می‌سازیم، این تغییرات چندان مهم و تاثیرگذار نخواهند بود. حتی می‌توانم بگویم من و امثال من با کنسول‌های نسل فعلی راحت‌تر هستیم. با این حال، از قدرت بیشتر کنسول‌ها استقبال می‌کنیم.

پدرنو در این مصاحبه در مورد حافظه‌ی GDDR6 استفاده شده در اکس‌باکس سری اکس نیز صحبت کرد و آن را قطعه‌ای کارآمد در زمینه‌ی تسریع بازی‌ها دانست. هر چند پدرنو می‌گوید بازی‌بازان برخلاف نسل هفتم و هشتم، نباید انتظار جهشی عظیم را در زمینه‌ی بصری بازی‌ها داشته باشند. او گفت:

ما الان در دوره‌ای هستیم که تغییرات گرافیکی چندان چشم‌گیر و قابل تشخیص نیستند. به عنوان مثال جهشی که از پلی‌استیشن ۲ به پلی‌استیشن ۳ وجود داشت، عمیقا شگفت‌انگیز و بزرگ بود. فکر کنم بهبودهای نسل بعد در زمینه‌ی طراحی و عملکرد باشد و نه بالاتر بردن هر چه بیشتر کیفیت بافت‌های بازی.

بازی Sword of the Necromancer یک بازی دو بعدی ماجراجویی و هک‌اند‌اسلش است که در سال جاری برای کنسول نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

شروع تماس
تماس با ما
سلام
چطور می توانم کمکتون کنم؟