دانلود بازی Hotel Ever After – Ella’s Wish نسخه RAZOR
دی ۱۶, ۱۳۹۸
ظاهراً Call of Duty 2020 فاقد جت‌پک خواهد بود
دی ۱۶, ۱۳۹۸

شرکت اسکوئر انیکس ساخت عناوین انحصاری برای سرویس‌های ابری را در نظر خواهد داشت

به نظر می‌رسد شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) علاوه بر توسعه بازی‌های مختلف برای نسل جدید کنسول‌های خانگی، قصد دارد ویژه‌ای برروی ساخت عناوین انحصاری برای سرویس‌های ابری داشته باشد. آقای یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، مدیرعامل شرکت اسکوئر انیکس، توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های این شرکت در آینده ارائه داد.

وی در این خصوص اظهار داشت:

ما نه تنها می‌خواهیم به پیشرفت مداوم خود در ساخت عناوین مختلف برای کنسول‌های نسل بعدی ادامه دهیم، بلکه در عین حال پشتیبانی از بازی‌های ابری نیز در دستور کار ما قرار دارد. ما انتظار داریم با ظهور اینترنت نسل ۵ (۵G) این کار را انجام دهیم. ورود استریم به عنوان یک بستر توزیع جدید، نه تنها روند انتقال مدل فروش مبتنی بر دیسک‌ها را به فروش دیجیتالی تسریع می‌بخشد، بلکه به طور مثال با استفاده از مدل‌های اشتراکی می‌تواند تغییر قابل توجهی را در مدل‌های تجاری ایجاد نماید.

ما به طور ویژه در مورد پتانسیل سرویس‌های استریم ابری امیدوار هستیم تا بازار آن در مناطق رو به پیشرفتی همچون آمریکای جنوبی و هند گسترش یابد. در این مناطق، سهم قابل توجهی از کنسول‌های بازی سنتی وجود ندارد. با بهبود زیرساخت‌های ارتباطات از راه دور، سرویس‌های ابری به طور مستقیم در این بازار، محیط‌های بازی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که موجب می‌شود نیاز به کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی از بین برود. از منظر ساخت بازی، ما سعی خواهیم کرد تا تجربه‌های جدیدی را به صورت انحصاری برای سرویس ابری خلق کنیم؛ یعنی توسعه‌ی بازی‌های مبتنی بر سرویس ابری. ما معتقدیم که تجربیات جدید بازی‌ها که در کنسول‌های سنتی غیرممکن است، محرک اصلی برای سرویس‌های ابری خواهد بود. تلاش‌های ما برای ساخت عناوین مبتنی بر سرویس‌های ابری در حال انجام است و سعی می‌کنیم تجربیات جدیدی را خلق نماییم. ما به طور طبیعی با کوهی از چالش‌ها روبه‌رو هستیم که از جمله‌ی آن موانع تکنولوژیکی باید برطرف و هزینه‌ها و مشکلات ارتباطات از راه دور کاهش یابد. به هر صورت، ما هیچ شکی نداریم که با ورود به نسل پنجم از اینترنت‌های همراه، بازی‌های ابری خود را در ۵ سال آینده نشان می‌دهند و در اینجا، استراتژی ما برای پاسخ‌گویی انعطاف‌پذیر به آن روند مهم خواهد بود. ما قصد داریم در صدر توسعه و تحولات عناوین سرویس ابری بمانیم از آن برای رشدی جدید استفاده کنیم.

آقای ماتسودا بر این عقیده است که برای جلب مخاطب و جذابیت گسترده در بازی‌های ابری نیاز است تا در کنار سیستم‌های زیربنایی و توزیع بهتر، برروی ساخت عناوینی انحصاری برای این سرویس‌ها نیز تمرکز شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 14 =

شروع تماس
تماس با ما
سلام
چطور می توانم کمکتون کنم؟