دقایقی پیش استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد، عنوان Halo Infinite که قرار بود در تعطیلات امسال برای اکسباکس سری اکس، رایانههای شخصی و اکسباکس وان عرضه شود با تاخیر مواجه شده است و حالا در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. بر اساس توییت جدید رئیس این استودیو، آقای کریس لی (Chris Lee)، دلیل این تاخیر اطمینان حاصل کردن از دستیابی به کیفیت مناسب و رسیدن به اهداف تعیین شده است.
همچنین آنها توضیح دادند که چندین چالش در مراحل ساخت این اثر به وجود آمده که شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین چالشها به حساب میآید. با وجود این که تیم ۳۴۳ اینداستریز به سختی کار میکند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود اما بازهم باید شاهد تاخیر بازی باشیم. لی در این باره گفت که “نمیتوان به طور همزمان تیمی سالم و اثری موفق را تا تعطیلات امسال داشته باشیم” اگرچه خبر مذکور بسیار ناامید کننده است اما زمان اضافه به آنها اجازه میدهد کارهایی اساسی و حیاتی در مورد این عنوان انجام دهند و یکی از جاهطلبانهترین بازیهای Halo را برای طرفداران به ارمغان بیاورند.
تریلر گیمپلی Halo Infinite در رویداد “نمایش بازیهای اکسباکس” (Xbox Game Showcase) به نمایش در آمد که با نظرات متفاوتی مواجه شد. بعد از چند روز استودیوی ۳۴۳ اینداستریز تایید کرد که کیفیت گرافیکی به نمایش در آمده مربوط به یکی از ساختهای قبلی است و کیفیت نهایی را به نمایش نمیگذارد. به طور حتم در ماههای پیشرو اطلاعات بیشتری از بخش چندنفره منتشر میشود، بخشی که به صورت رایگان در دسترس بازیبازان قرار خواهد گرفت. همچنین تایید شده است که بخش چندنفرهی Halo Infinite به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود.