دانلود بازی کامپیوتر Dungeons of Edera
دانلود بازی کامپیوتر Dungeons of Edera نسخه Early Access
مرداد ۲۳, ۱۳۹۹
بخش Pro Clubs در بازی FIFA 21
اطلاعاتی از تغییرات بخش Pro Clubs در بازی FIFA 21 منتشر شد
مرداد ۲۳, ۱۳۹۹

جزئیات جدیدی از بازی لغو شده‌ی Star Wars Ragtag منتشر شد

Star Wars Ragtag

اخیراً یکی از اعضای ارشد و سابق استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) اطلاعاتی از بازی لغو شده‌ی Star Wars Ragtag را به اشتراک گذاشته است. این بازی که تحت نظارت شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) مراحل ساخت خود را طی می‌کرد، در سال ۲۰۱۷ میلادی روند توسعه‌ی آن به دلایل متعددی متوقف و پس از مدتی به طور کامل لغو شد.

آقای زک مومباک (Zach Mumbach)، از اعضای سابق استودیوی ویسرال گیمز، اخیرا در مصاحبه با MinnMaxShow اطلاعاتی از عنوان لغو شده‌ی Star Wars Ragtag را منتشر کرد. وی درباره‌ی برخی از المان‌های این بازی اظهار داشت:

ساخت این بازی با اتفاقات عجیبی همراه بود. پس از ساخت آخرین نسخه از Dead Space، ما با استفاده از موتور فراست‌بایت برروی نسخه‌ی جدید از بازی Battlefield کار کردیم. من با این موضوع راحت بودم و برروی این بازی (Battlefield Hardline) کار کردم.

ما در استودیوی خود افرادی را در اختیار داشتیم که در ساخت عناوین تک‌نفره و داستان‌محور تخصص داشتند؛ اما متاسفانه همگی آن‌ها از استودیو جدا شدند. برخی از آن‌ها به استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) پیوستند و برروی بازی Marvel’s Avengers کار کردند. سپس برخی از افراد متخصص در ساخت عناوین تیراندازی اول شخص چندنفره را جذب کردیم تا ما را در ساخت بازی Battlefield Hardline کمک کنند. پس از Hardline به ما گفته شد که باید برروی یک عنوان اکشن سوم شخص تک‌نفره کار کنیم. این چیزی بود که شرایط را برای من سخت کرد.

با خود گفتم چه کسی این برنامه را پیش‌ می‌برد؟ مشخصاً هیچ برنامه‌ای وجود نداشت. ما به مدت دو سال برروی این سبک کار کرده بودیم و استودیو را بازسازی کردیم. این یک کار سخت بود و بسیاری از افراد جدا شدند. همانند این بود که بار دیگر به کارهایی که در گذشته انجام داده بودیم، بازگردیم. آن هم در حالی که برخی از افراد متخصص در ساخت عناوین داستان‌محور تک‌نفره را از دست داده بودیم.

وی در ادامه به ستایش از امی هنیگ (Amy Hennig) پرداخت و تصمیمات هوشمندانه‌ی او را برای داستان و شخصیت‌ها تحسین کرد. اما این موارد مطابق هدف و خواسته‌های الکترونیک آرتس نبود.

ما یک تیم هدایت‌کننده را برای این پروژه در اختیار داشتیم که از ونکوور اضافه شدند. امی هنیگ نقش بزرگی در این بازی داشت. اما متاسفانه به ما مرتبا گفته می‌شد که برخی از موارد مربوط به بازی را حذف کنیم. ما شانس این را داشتیم که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سری Star Wars بسازیم؛ به طوری حتی می‌توانست در میان نامزدهای بهترین عنوان سال نیز قرار بگیرد.

من فکر می‌کنم می‌توانستیم بهترین بازی از دنیای Star Wars را بسازیم. داستان و شخصیت‌ها موفقیت بازی را تضمین می‌کردند. با این حال، به نظر می‌رسید الکترونیک آرتس دیگر به عناوین داستان محور اهمیت نمی‌دهد و حتی در آن زمان این موضوع را بیان کردند.

آقای مومباک در ادامه به برخی از ویژگی‌های تکمیل شده در طول روند توسعه‌ی بازی Star Wars Ragtag پرداخت.

ما نمایش‌های متعددی از گیم‌پلی این بازی را در اختیار داشتیم که متاسفانه مردم هیچ یک از آن‌ها را ندیده‌اند. برخی از مراحل بازی توسعه یافتند، اما ساخت آن‌ها تکمیل نشده بود. برخی از ست‌پیس‌ها نیز کامل شده بودند. هنگامی که استودیو تعطیل شد، ما وارد مراحل پایانی توسعه‌ی بازی شده بودیم.

لحظات هیجان‌انگیز بسیار جالبی در بازی قرار داشتند. AT-STهای معروف دنیای Star Wars در این بازی قرار داشتند و شخصیت اصلی بازی را تعقیب می‌کردند. در این قسمت‌ها، بازی‌باز باید سعی می‌کرد تا از دست آن‌ها فرار کنید. در این قسمت‌ها فیزیک و قدرت بالای موتور فراست‌بایت لحظات هیجان‌انگیزی را به مخاطب القا می‌کرد. می‌توانم بگویم این عنوان همانند Uncharted در دنیای Star Wars بود.

خانم امی هنیگ به عنوان کارگردان برروی روند توسعه‌ی بازی Star Wars Ragtag نظارت داشت. اما سرانجام با تعطیلی استودیوی ویسرال گیمز در اکتبر ۲۰۱۷، روند توسعه‌ی این بازی نیز متوقف شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

شروع تماس
تماس با ما
سلام
چطور می توانم کمکتون کنم؟