بازی Skull & Bones از جمله عناوینی است که از زمان معرفی با حاشیهها و تاخیرهای مختلفی همراه بوده است. این بازی شرکت یوبیسافت (Ubisoft) که برروی نبردهای دریایی چندنفره تمرکز داشت، برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده بود؛ اما در نهایت این عنوان با تاخیرهای متعددی مواجه شد. اوایل سال جاری میلادی، جیسون شرایر (Jason Schreier) گزارش داد که این بازی برای دفعات متعدد ریبوت شده است و احتمالاً به این زودیها منتشر نخواهد شد. حال بهتازگی گزارش معتبر دیگری در این خصوص منتشر شده که نشان میدهد این بازی ریبوت شده است.
طبق گزارش جدید وبسایت Video Games Chronicle، بازی Skull & Bones در تلاش است تا خود را از دیگر فرنچایزهای یوبیسافت جدا کند و در همین راستا با تمرکز برروی سرویس محور بودن، اخیراً بار دیگر ریبوت شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بازی از ماموریتها، رویدادهای بهروز شده و دنیایی برخوردار خواهد بود که که با گذشت زمان بسته به اقدامات کامیونیتی تغییر خواهد کرد. به عبارت دیگر، به نظر می رسد Skull & Bones قصد دارد چیزی شبیه به Fortnite باشد و با بازی Sea of Thieves رقابت کند. به نظر میرسد این بازی نمیخواهد راه دیگر عناوین سرویس محور یوبیسافت مانند Rainbow Six Siege یا The Division 2 را برود.
از طرف دیگر بخش کارگردانی این بازی نیز دچار تغییر و تحولات شده است. خانم الیزابت پلن (Elisabeth Pellen) مدتی پیش به عنوان مدیر نوآوری جدید به پروژهی Skull & Bones پیوست. خانم پلن سابقهی کار برروی نسخهی اصلی بازی XIII و عنوان Splinter Cell: Pandora Tomorrow را به عنوان طراح ارشد مراحل در کارنامهی خود دارد. انتظار میرود طی ماههای آینده جزئیات بیشتری در خصوص روند توسعهی این بازی منتشر گردد.