بازی GhostWire: Tokyo که توسط استودیوی تانگو گیمورکس (Tango GameWorks) در دست توسعه قرار دارد، یکی از بازیهایی است که در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. وبسایت PlayStation Blog بهتازگی پستی جدید را منتشر کرده است که در آن توسعهدهندگان در خصوص چگونگی استفاده از قابلیت کنترلر دوالسنس پلیاستیشن ۵ در این بازی صحبت کردهاند.
توسعهدهندگان بازی GhostWire: Tokyo قبلاً در مورد محرکهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و نحوهی تاثیر آن در بازی صحبت کرده بودند. حال آنها این بار برخی مکانیزمهای جدید و جالب از گیمپلی را ارائه دادند. به گفتهی سازندگان، یک حس ششم در این بازی وجود دارد که بازیبازان میتوانند از آن استفاده کنند. این قابلیت به آنها اجازه میدهد تا مواردی که انسانهای عادی قادر به استفاده از آن نیستند، درک کنند و استفاده از آن برای کمک به حل بسیاری از راز و رمزهای موجود در شهر توکیو سازنده است. قابلیت Haptic Feedback کنترلر دوالسنس این حس سازگاری با محیط را نشان میدهد و در عین حال، صداهایی از اسپیکر پخش میشوند. همچنین در خصوص مبارزات نیز قهرمان بازی میتواند قدرتهای مختلفی را در اختیار داشته باشد.
برخی از قدرتهای قهرمان بازی GhostWire: Tokyo شامل انفجارهای سریع با هجوم ویرانگر باد به آب و ویرانی با استفاده از آتش هستند. به لطف محرکهای تطبیقی، هر یک از این قدرتها حس متفاوتی و منحصر به فردی را ارائه میدهند که به شما در غرق شدن در بازی و مبارزه با دشمنان کمک میکند. هر چه قدر تواناییها قویتر شوند، بازخورد بیشتری از دوالسنس دریافت میشود. در حقیقت یک حس پیشرفت واقعی برای بازیبازان ایجاد میشود.
بازی اکشن اول شخص GhostWire: Tokyo در سال جاری میلادی برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. این بازی حداقل به مدت یک سال در انحصار کنسولی پلیاستیشن ۵ خواهد بود. انتظار میرود در رویداد E3 2021 اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.
بازی GhostWire: Tokyo که توسط استودیوی تانگو گیمورکس (Tango GameWorks) در دست توسعه قرار دارد، یکی از بازیهایی است که در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. وبسایت PlayStation Blog بهتازگی پستی جدید را منتشر کرده است که در آن توسعهدهندگان در خصوص چگونگی استفاده از قابلیت کنترلر دوالسنس پلیاستیشن ۵ در این بازی صحبت کردهاند.
توسعهدهندگان بازی GhostWire: Tokyo قبلاً در مورد محرکهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و نحوهی تاثیر آن در بازی صحبت کرده بودند. حال آنها این بار برخی مکانیزمهای جدید و جالب از گیمپلی را ارائه دادند. به گفتهی سازندگان، یک حس ششم در این بازی وجود دارد که بازیبازان میتوانند از آن استفاده کنند. این قابلیت به آنها اجازه میدهد تا مواردی که انسانهای عادی قادر به استفاده از آن نیستند، درک کنند و استفاده از آن برای کمک به حل بسیاری از راز و رمزهای موجود در شهر توکیو سازنده است. قابلیت Haptic Feedback کنترلر دوالسنس این حس سازگاری با محیط را نشان میدهد و در عین حال، صداهایی از اسپیکر پخش میشوند. همچنین در خصوص مبارزات نیز قهرمان بازی میتواند قدرتهای مختلفی را در اختیار داشته باشد.
برخی از قدرتهای قهرمان بازی GhostWire: Tokyo شامل انفجارهای سریع با هجوم ویرانگر باد به آب و ویرانی با استفاده از آتش هستند. به لطف محرکهای تطبیقی، هر یک از این قدرتها حس متفاوتی و منحصر به فردی را ارائه میدهند که به شما در غرق شدن در بازی و مبارزه با دشمنان کمک میکند. هر چه قدر تواناییها قویتر شوند، بازخورد بیشتری از دوالسنس دریافت میشود. در حقیقت یک حس پیشرفت واقعی برای بازیبازان ایجاد میشود.
بازی اکشن اول شخص GhostWire: Tokyo در سال جاری میلادی برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. این بازی حداقل به مدت یک سال در انحصار کنسولی پلیاستیشن ۵ خواهد بود. انتظار میرود در رویداد E3 2021 اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.