نتورک تست عنوان مورد انتظار Elden Ring طی این هفته در دسترس است و طی این تست، خیلی از طرفداران میزان نرخ فریم را در هر کنسول اندازهگیری کردند.
مثل این که نتورک تسترهای عنوان Elden Ring در توئیتر، بیکار ننشستهاند و جدا از انتشار نقد و بررسیهای گوناگون از این بازی، نرخ فریم این عنوان را در کنسولهای مختلف، طی یک ویدئو اندازهگیری و منتشر کردهاند. جالب است که هنگام اندازهگیری نرخ فریم در کنسولهای مختلف، بازیبازان متوجه نکتهی عجیبی شدند؛ نرخ فریم نسخهی پلی استیشن 5 عنوان Elden Ring از نرخ فریم نسخهی پلی استیشن 4 همین عنوان، مقداری کمتر است. با وجود این که احتمالا این مشکل تا روز انتشار بازی، توسط استودیوی فرام سافتور (From Software) رفع خواهد شد، سخت میشود این نکته را نادیده گرفت.
البته، لازم به ذکر است که تفاوتهایی بین دو نسخهی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عنوان Elden Ring وجود دارد؛ مثل اختلاف رزولوشن و وجود گیاهان بیشتر با جزئیات بالاتر. طبق نظر منتقدین فنی، احتمالا این مشکل با یک پَچ ساده حل خواهد شد، پس فعلا نیازی نیست تا پلی استیشن 5 خود را برای خرید یک پلی استیشن 4 بفروشید.
شما در ادامه میتوانید ویدئوی کامل بررسی نرخ فریم را در کنسولهای مختلف مشاهده کنید:
شما میتوانید از اینجا بررسی نتورک تست Elden Ring را مطالعه کنید که مطمئناََ حاوی نکات جدیدی خواهد بود.
بازی مورد انتظار Elden Ring، در تاریخ 6 اسفند ماه 1400 (25 فوریهی 2022) برای کنسولهای ایکسباکس سری ایکس/اس، ایکسباکس وان، پلیاستیشن 5، پلیاستیشن 4 و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. در سایر اخبار مرتبط، روز گذشته حجم نسخهی ایکسباکس این بازی مشخص شد.