تهیه کنندهی بازی Devil May Cry 5 Special Edition با انتشار یک ویدئوی جدید به مقایسهی گرافیک این عنوان با نسخهی اصلی و نمایش تاثیر قابلیت رهگیری پرتو در نورپردازی و پردازش انعکاس اشیاء برروی سطوح براق در کنسولهای نسل بعد پرداخته است.
روز گذشته و در جریان مراسم شرکت سونی برای کنسول پلیاستیشن ۵، شرکت کپکام (Capcom) از بازی Devil May Cry 5 Special Edition رونمایی کرد. این بازی که نسخهی بهبود یافتهی بازی Devil May Cry 5 به شمار میرود، محتوا و ویژگیهای جدیدی از جمله ورجیل (Virgil) به عنوان یک شخصیت قابل بازی را در اختیار شما قرار خواهد داد. تریلر نمایش داده شده در این مراسم کیفیت بالاتر این نسخه از بازی را به خوبی نمایش میداد ولی با این حال، تیم سازنده با انتشار یک تریلر جدید به مقایسهی دقیقتر Devil May Cry 5 Special Edition با نسخهی اصلی پرداخته است. شما میتوانید تریلر مقایسهی گرافیک نسخههای مربوط به نسل فعلی و نسل بعد را در ادامه مشاهده کنید.
تریلر منتشر شده به خوبی نشان میدهد که کنسولهای نسل بعد به دلیل ارائهی امکان استفاده از قابلیت رهگیری پرتو به سازندگان، تا چه میزان میتوانند کیفیت بصری بازیها را بهبود ببخشند. علاوه بر این، به دلیل وجود سختافزار قویتر، سازندگان بازی Devil May Cry 5 توانستهاند حالتهای جدیدی مانند Legendary Dark Knight Mode را به بازی اضافه کنند.
به گفتهی شرکت کپکام، بازیبازان میتوانند در زمان فعال بودن قابلیت رهگیری پرتو، بازی را در دو رزولوشن ۴K با نرخ فریم ۳۰ و ۱۰۸۰P با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند. با این حال، اگر ۶۰ فریم بر ثانیه برای شما کافی نیست، میتوانید قالبیت رهگیری پرتو را غیرفعال کرده و به تجربهی بازی با نرخ فریم ۱۲۰ بپردازید.
بازی Devil May Cry 5 Special Edition همزمان با انتشار کنسولهای اکسباکس سری اکس و پلیاستیشن ۵ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته این بازی در ابتدا تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه میشود و نسخهی فیزیکی آن با کمی تاخیر به بازار ارسال خواهد شد.