طبق گزارش جدیدی که از سوی روزنامهی New York Times منتشر شده است، آمازون (Amazon) بالاخره آماده است تا وارد عرصهی بازیهای ویدئویی شود و نام اولیهی پلتفرم آنها هم Project Tempo است.
آمازون بالاخره قصد دارد تا پس از گوگل استدیا، تبدیل به دومین پلتفرم استریم بازی مشهور شود. به گفتهی گزارش منتشر شده، این بزرگترین سرمایهگذاری آمازون برروی تولید سرگرمی از زمان آغاز Amazon Prime Video است. تا کنون شایعات زیادی از برنامههای آمازون برای ورود به دنیای بازیهای ویدئویی، خصوصا استریم بازی شنیده شده است، اما این اولین بار است که اسم رمز Project Tempo به گوش میرسد.
اطلاعات چندانی از این سرویس منتشر نشده است، اما منابعی به New York Times گفتهاند که نسخهی اولیهی این سرویس، در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. البته سرویس استریم، تنها یک بخش از برنامهی آمازون برای بازی است. این شرکت همچنین صاحب استودیوهای بازیسازی خود است و Crucible، شوتر آنلاین چندنفرهی آنها، همین حالا در دست توسعه قرار دارد.
آمازون همچنین قصد دارد تا بازار بازیهای تعاملی را هدف بگیرد. همانطور که میدانید آمازون صاحب پلتفرم Twitch است و از آن راه میتواند کمپین تبلیغاتی خوبی برای خود راه بیاندازد. نظر شما چیست؟ آیا آمازون میتواند در دنیای بازیهای ویدئویی موفق شود یا شاهد یک شکست کامل دیگر مانند استدیا خواهیم بود؟