به گفتهی طراح و انیماتور ارشد Starfield، طراحی هنری بازی باورپذیر، واقعگرایانه و در سبک ابداعی ناساپانک (NASA-Punk) خواهد بود.
زمانی که صحبت از آثار علمی-تخیلی به میان میآید، همهی ما انتظار داریم با طراحی خاص و منحصر به فرد آنها مواجه شویم و Starfield، بازی آیندهی بتسدا (Bethesda) نیز به دنبال ایجاد سبک مخصوص به خود است.
به گفتهی طراح ارشد این بازی، ایستوان پلی (Istvan Pely)، استودیوی سازنده خواهان آن است که Starfield واقعگرایانه و مغشوش بهنظر آید و سبکی داشته باشد که با عنوان ناساپانک شناخته خواهد شد.
در مراحل اولیهی این پروژه و زمانی که داشتیم سبک هنری کلی بازی را پیریزی میکردیم، برای توصیف جهانی علمی-تخیلی که کمی باورپذیرتر و معقولتر است، اصطلاح ناساپانک را ابداع کردیم. ما به برداشتی بسیار واقعگرایانه نیاز داشتیم. توانستیم مرز پیشرفت تکنولوژی فضایی حال حاضر را مشخص کنیم و از آنجا به بعدش را طوری حدس بزنیم که باورپذیر باشد.
ایستوان پلی
انیماتور ارشد، ریک ویسنس (Rick Vicens)، نیز اضافه کرد که تیم هنری بازی با این ایده جلو رفت و از تواناییهایش بهره برد تا سبکی خلق کند که در سراسر بازی به کار گرفته شود.
این اصطلاح برای طراحی هنری ما و اینکه همهمان را در یک مسیر و برای یک سبک ثابت جمع کرد، عالی بود. بهشخصه خیلی دوستش دارم و فکر میکنم در ابتدای پروژه برای تیم ما بسیار حیاتی بود.
ریک ویسنس
برای مشاهدهی طرحهای مفهومی این بازی که قبلاً منتشر شده بودند، میتوانید به این نشانی مراجعه کنید.
بازی Starfield در تاریخ 20 آبان 1401 (11 نوامبر 2022) برای رایانههای شخصی و ایکسباکس سری ایکس/اس منتشر میشود.