دو روز قبل، در طی رویداد Xbox Games Showcase شاهد اولین تریلر از نسخهی جدید Forza Motorsport بودیم که با نمایش پرزرق و برق و خیره کنندهی خود، طرفداران سبک ریسنیگ را حسابی هیجان زده کرد. این تریلر که به طور کامل به صورت In-Engine اجرا شده بود، پیشرفتهای گرافیکی جدید سری از جمله اضافه شدن تکنیک رندرینگ رهگیری پرتو را به تصویر کشید. حال به تازگی مدیر نوآوری استودیوی ترن ۱۰ (Turn 10) اطلاعات جدیدی را از این عنوان به اشتراک گذاشته است.
در طی یک ویدئوی جدید که اخیراً برروی کانال رسمی یوتیوب Forza منتشر شده، آقای کریس ایساکی (Chris Esaki) در مورد رویکرد تیم توسعه دهنده برای ساخت نسخهی جدید Forza Motorsport صحبت کرده است. او تایید کرد که آنها با انتشار تریلر بازی قصد داشتند به طرفداران بگویند که بازی هماکنون در مراحل اولیهی توسعه قرار دارد و به همین خاطر بود که شاهد گیمپلی نبودیم.
ایساکی در طی صحبتهای خود اعلام کرد که تیم توسعه دهنده در حال اضافه کردن پشتیبانی از تکنیک رهگیری پرتو به موتور اختصاصی Forzatech است؛ همان موتوری که در ساخت عناوین Forza Motorsport و Forza Horizon از آن استفاده میشود. همانطور که میدانید، در تریلر معرفی بازی شاهد بازتابهای درخشانی بودیم که برروی سطوح براق دیده میشدند.
همچنین ترن ۱۰ تایید کرده است که این بازی از تمام تواناییهای اکسباکس سری اکس بهره برده و بازیبازان شاهد ویژگیهای نظیر تکنیک رهگیری پرتو، رزلوشن ۴K نیتیو و نرخ فریم ۶۰ خواهند بود.
البته ظاهراً فاصلهی بین انتشار بازی Forza Motorsport 7 و معرفی نسخهی جدید به توسعه دهندگان اجازه داده است تا ایدههای جدیدی را برای ساختهی خود در نظر بگیرند. کریس ایتاکی در این ویدئو دربارهی ارتباط و روابط دوستی بین بازیبازان صحبت کرد؛ موضوعی که میتواند نشان دهندهی تمرکز استودیو برروی بخش آنلاین و رویدادها باشد. این طور که به نظر میرسد نسخهی بعدی این سری محبوب یک بازنگری جدید برای مجموعه است که در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.
نسخهی جدید Forza Motorsport در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول اکسباکس سری اکس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.