بهنظر میرسد الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نسبت به رفتارهای اخیر خود در توئیتر پشیمان است و از طرفداران عذرخواهی کرد.
قضیه از جایی شروع شد که یکی از طرفداران، قوانین دسترسی زودهنگام و سه روزه بازی که این روزها برای عناوین الکترونیک آرتز بسیار رایج است را زیر سوال برد. مدیر انجمن به بازیکن مذکور توهین و از لفض Milkshake Brain استفاده کرد. او در ادامه پاسخ میدهد:
گریه کن یا با قیمت معمولی بخر، برام مهم نیست!
پس از یک واکنش طولانی که در آن هوادار مدنظر، تیم رسانههای اجتماعی شرکت را به بدرفتاری متهم میکند، مدیر انجمن پاسخ داد:
من اینها رو نمیخونم. متاسفم که برات اتفاقی افتاد، یا تبریک میگم!
بازی جدید Need for Speed از تم شهری و عامیانه استفاده میکند و به نظر میرسد که الکترونیک آرتز، در تلاش است تا در تعامل با جامعه خود نیز از آن روش استفاده کند. مطمئنا این یک رویکرد منحصر به فرد است و ما تعجب نخواهیم کرد که توسط سایر برندها نیز انجام شود. هرچند این رفتار میتواند با روحیات خیلی از افراد مطابقت نداشته باشد.
در ادامه واکنشهای منفی، صفحه رسمی Need for Speed در توئیتر از هواداران عذرخواهی کرد. در متن عذرخواهی نوشته شده است:
ما قبول داریم که بیش از حد در هایپ بازی جدید Need for Speed گرفتار شدیم و برخی رفتارهای تیم صفحات اجتماعی ما خطوط قرمز را رد کرد. از تمام هوادارانی که ناراحتشان کردیم، عذرخواهی میکنیم. قول میدهیم از این به بعد بهتر عمل کنیم.
بازی Need for Speed Unbound در نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد.